Imagen de Google Jackets

IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME. Andrés Meza Pando; Fernando Patricio Rojas Luan; Matías Durán Barrenechea; Profesor guía: Alexis Alejandro Fernández Lara. SEMINARIO.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Chillán, Chile. 2016Descripción: 35 Hojas. Tablas, Figuras. 1 CD-ROMTipo de contenido:
  • text
Tipo de medio:
  • computer
Tipo de soporte:
  • computer disc
Tema(s): Recursos en línea:
Contenidos:
Resumen: This qualitative-exploratory research investigated the potential role of an ESL website (web 2.0) as a way to compliment writing activities for first year students of the English Teaching Programme, UNACH. It assessed two activities in which twelve students were divided into two groups, accomplishing a common task through different means. One group completed the activity on an online platform and the other completed it on paper.
Nota de disertación: Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2016.
Tipo de ítem: Tesis o Seminario
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Biblioteca actual Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Biblioteca UNACH Hemeroteca Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / M 617 2016 UNACH CD. (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 97810
Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / IM 34 2019 UNACH CD THE IMPACT OF MULTIMODALITY ON THE ACQUISITION OF VOCABULARY THROUGH READING COMPREHENSION IN HIGH SCHOOL EFL LEARNERS IN CHILLÁN, 2019. Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / J 47 2019 UNACH CD THE EFFECTIVENESS OF THE LOCI METHOD AS A MEMORY STRATEGY IN THE STORAGE OF PARTICIPLE VERB FORM. Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / L 177 2016 UNACH CD. THE USE OF VIDEOS FOR IMPROVING LISTENING COMPREHENSION. Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / M 617 2016 UNACH CD. IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME. Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / M 737 2017 UNACH CD. EXPLICIT TEACHING OF HIGH FREQUENCY WORDS TO HELP IN THE COMPREHENSION OF SIMCE READING TEXTS. Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / OR 66 2018 UNACH CD CONTRIBUTION OF AUTHENTIC MATERIAL TO IMPROVE READING COMPREHENSION IN ENGLISH FOREIGN LANGUAGE HIGH SCHOOL STUDENTS. Sem. Ped. Mat. y Comp. Lic. Ed. / C 913 2011 UNACH CD. CREENCIAS SOBRE EVALUACIÓN QUE POSEEN LOS PROFESORES DE MATEMATICA DEL SEGUNDO CICLO DE EDUCACION GENERAL BASICA DE LAS REGIONES DEL BIOBÍO Y LA ARAUCANÍA.

CD-ROM contiene el Seminario en formato digital.

Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2016.

Bibliografía; h. 32-35

Anexos: h. 26-31

Resumen:
This qualitative-exploratory research investigated the potential role of an ESL website (web 2.0) as a way to compliment writing activities for first year students of the English Teaching Programme, UNACH. It assessed two activities in which twelve students were divided into two groups, accomplishing a common task through different means. One group completed the activity on an online platform and the other completed it on paper.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha