IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME. Andrés Meza Pando; Fernando Patricio Rojas Luan; Matías Durán Barrenechea; Profesor guía: Alexis Alejandro Fernández Lara. SEMINARIO.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Chillán, Chile. 2016Descripción: 35 Hojas. Tablas, Figuras. 1 CD-ROMTipo de contenido:- text
- computer
- computer disc
Biblioteca actual | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|
Biblioteca UNACH Hemeroteca | Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / M 617 2016 UNACH CD. (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 97810 |
Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
CD-ROM contiene el Seminario en formato digital.
Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2016.
Bibliografía; h. 32-35
Anexos: h. 26-31
Resumen:
This qualitative-exploratory research investigated the potential role of an ESL website (web 2.0) as a way to compliment writing activities for first year students of the English Teaching Programme, UNACH. It assessed two activities in which twelve students were divided into two groups, accomplishing a common task through different means. One group completed the activity on an online platform and the other completed it on paper.
No hay comentarios en este titulo.