IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME. (Registro nro. 2282063)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 02087nam a22003617a 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NUMERO DE CONTROL
control field CL-ChUAC
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCION
control field 20230427180239.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
campo de control de longitud fija ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 180504s2016 cl ||||| |||| ||||||spa
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency CL-ChUAC
Transcribing agency CL-ChUAC
090 #4 - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (RLIN)
Classification number (OCLC) (R) ; Classification number, CALL (RLIN) (NR) Sem. Ped. Ing. Lic. Ed.
Local cutter number (OCLC) ; Book number/undivided call number, CALL (RLIN) M 617
año 2016
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Meza Pando, Andrés Antonio
245 10 - TITLE STATEMENT
Title IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME.
Remainder of title
Statement of responsibility, etc Andrés Meza Pando; Fernando Patricio Rojas Luan; Matías Durán Barrenechea; Profesor guía: Alexis Alejandro Fernández Lara.
Medium SEMINARIO.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Chillán, Chile.
Date of publication, distribution, etc 2016
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 35 Hojas.
Other physical details Tablas, Figuras.
Accompanying material 1 CD-ROM.
336 ## - CONTENT TYPE
Source rdacontent
Content type term text
Content type code txt
337 ## - MEDIA TYPE
Source rdamedia
Media type term computer
Media type code c
338 ## - CARRIER TYPE
Source rdacarrier
Carrier type term computer disc
Carrier type code cd
500 ## - GENERAL NOTE
General note CD-ROM contiene el Seminario en formato digital.
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2016.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Bibliografía; h. 32-35
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Anexos: h. 26-31
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Resumen:<br/>This qualitative-exploratory research investigated the potential role of an ESL website (web 2.0) as a way to compliment writing activities for first year students of the English Teaching Programme, UNACH. It assessed two activities in which twelve students were divided into two groups, accomplishing a common task through different means. One group completed the activity on an online platform and the other completed it on paper.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element FEEDBACK
General subdivision WEB 2.0
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element WRITING
General subdivision ASSESSMENT
700 1# - ASIENTO SECUNDARIO - NOMBRE PERSONAL
Personal name Rojas Luan, Fernando Patricio
700 1# - ASIENTO SECUNDARIO - NOMBRE PERSONAL
Personal name Durán Barrenechea, Matías Alejandro
700 1# - ASIENTO SECUNDARIO - NOMBRE PERSONAL
Personal name Fernández Lara, Alexis Alejandro
Relator term Profesor Guía
710 1# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Universidad Adventista de Chile.
Subordinate unit Facultad de Educación y Ciencias Sociales.
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Identificador Uniforme del Recurso https://bibliorepositorio.unach.cl/handle/BibUnACh/1388
Nota pública Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnAch
942 ## - AGREGADOS elementos de entrada (Koha)
Fuente de clasificación o esquema de estanterías Dewey Decimal Classification
Tipo de ítem Koha Tesis o Seminario
945 ## - CATALOGADOR INTERNO
Bibliotecario lbt Actualización (lva)
Existencias
Retirado del estado Estado perdido Fuente de clasificación o esquema de estanterías Estado dañado No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Localización en estantes Fecha de adquisición Número de inventario Total Checkouts Codigo de Ubicacion (Full Call Number) Codigo de Barra Fecha última vista Del precio de reemplazo Tipo de ítem Koha
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca UNACH Biblioteca UNACH Hemeroteca 04/05/2018 509   Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / M 617 2016 UNACH CD. 97810 04/05/2018 04/05/2018 Tesis o Seminario

Con tecnología Koha