Imagen de Google Jackets

USE OF STRATEGIES IN EXTENSIVE READINGS IN LANGUAGE LEARNERS FROM THE ENGLISH TEACHER TRAINING PROGRAM OF THE ADVENTIST UNIVERSITY OF CHILE. Carolina Ximena Herrera Marín, Katheryn Alexandra Urbina Cerda, Steffi Rossana Thomann López, Profesor guía: Marcela Vildósola Campos. SEMINARIO.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Chillán, Chile. 2013.Descripción: 41 Hojas. Tablas, Gráficos. 1 CD-ROMTipo de contenido:
  • text
Tipo de medio:
  • computer
Tipo de soporte:
  • computer disc
Tema(s): Recursos en línea:
Contenidos:
Resumen: The present investigation deals with reading strategies and how they can be useful in reading comprehension tasks, especially extensive readings. Our research was done with the help of four subjects as our sample, who are students from the English Teacher Training Program of the Adventist University of Chile. The aim of our research was to discover whether the use of reading strategies had an effect on the comprehension of extensive readings. To fulfill our goals, a number of reading strategies was selected and presented to the participants in various interventions to their English Literature II course. To accomplish our objective, we decided to measure the final results obtained by the participants in two different reading tests, one, to evaluate the reading of the book Jane Eyre and the other to assess the reading of the book Pride and Prejudice. We compared them to the results attained by students of previous years, when answering the same tests. This gave us interesting information on how strategies can affect the reading process.
Nota de disertación: Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2013.
Tipo de ítem: Tesis o Seminario
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Biblioteca actual Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Biblioteca UNACH Hemeroteca Sem. Ped. Ing. Lic. Ed. / H 565 2013 UNACH CD. (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 87883
Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
Sem. Ped. Ing. Lic. Ed. / ES 82 2011 UNACH CD USO DE ESTRATEGIAS DE COMPRENSIÓN DE LECTURA POR APRENDIENTES DE INGLÉS COMO SEGUNDA LENGUA Y SU RELACIÓN CON LAS TAREAS DE APRENDIZAJE. Sem. Ped. Ing. Lic. Ed. / ES 82 2012 UNACH CD USO DE ESTRATEGIAS DE COMPRENSIÓN AUDITIVA POR APRENDIENTES DE INGLÉS COMO LENGUA EXTRANJERA EN UN COLEGIO DE ENSEÑANZA MEDIA PARTICULAR SUBVENCIONADO DE LA COMUNA DE YUNGAY. Sem. Ped. Ing. Lic. Ed. / G 163 2011 UNACH CD CODE-SWITCHING Y SUS IMPLICANCIAS EN LA PRÁCTICA PEDAGÓGICA DE LA ENSEÑANZA DEL INGLÉS. Sem. Ped. Ing. Lic. Ed. / H 565 2013 UNACH CD. USE OF STRATEGIES IN EXTENSIVE READINGS IN LANGUAGE LEARNERS FROM THE ENGLISH TEACHER TRAINING PROGRAM OF THE ADVENTIST UNIVERSITY OF CHILE. Sem. Ped. Ing. Lic. Ed. / K 22 2007 UNACH CD COMPARATIVE STUDY BETWEEN JAPANESE AND CHILEAN ENGLISH TEACHING PROGRAM. Sem. Ped. Ing. Lic. Ed. / K 22 2007 UNACH Impreso COMPARATIVE STUDY BETWEEN JAPANESE AND CHILEAN ENGLISH TEACHING PROGRAM. Sem. Ped. Ing. Lic. Ed. / M 562 2012 UNACH CD LA INTERSECCIÓN TEÓRICA ENTRE NOVELA UTÓPICA YNOVELA SATÍRICA EN “ANIMAL FARM” DE GEORGE ORWELL.

CD-ROM contiene el Seminario en formato digital.

Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2013.

Bibliografía: h. 40-41

Resumen: The present investigation deals with reading strategies and how they can be useful in reading
comprehension tasks, especially extensive readings. Our research was done with the help of four subjects as our sample, who are students from the English Teacher Training Program of
the Adventist University of Chile.
The aim of our research was to discover whether the use of reading strategies had an effect on
the comprehension of extensive readings. To fulfill our goals, a number of reading strategies was selected and presented to the participants in various interventions to their English
Literature II course.
To accomplish our objective, we decided to measure the final results obtained by the participants in two different reading tests, one, to evaluate the reading of the book Jane Eyre and the other to assess the reading of the book Pride and Prejudice. We compared them to the results attained by students of previous years, when answering the same tests. This gave us interesting information on how strategies can affect the reading process.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha