How children learn mathematics : (Registro nro. 3991)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 00624nam a22002295a 4500
001 - NUMERO DE CONTROL
control field 3991
003 - IDENTIFICADOR DE NUMERO DE CONTROL
control field CL-ChBUA
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCION
control field 20120815102840.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 070301s1979 xxu 000 0 eng
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 0023247800
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency CL-ChBUA
Transcribing agency CL-ChBUA
082 00 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 372.7
090 ## - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (RLIN)
-- 3991
-- 3991
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Capeland, Richard D.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title How children learn mathematics :
Remainder of title teaching implications of Piaget's research
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 3ª ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Name of publisher, distributor, etc Macmillan.
Place of publication, distribution, etc
Date of publication, distribution, etc c1979.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent vii, 419 p.
Dimensions 22 cm.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element MATEMATICA - ENSEÑANZA.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element EDUCACION PREESCOLAR - MATEMATICAS.
942 ## - AGREGADOS elementos de entrada (Koha)
Tipo de ítem Koha Libro
Existencias
Retirado del estado Estado perdido Estado dañado No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Localización en estantes Fecha de adquisición Número de inventario Total Checkouts Codigo de Ubicacion (Full Call Number) Codigo de Barra Fecha última vista Tipo de ítem Koha
        Biblioteca UNACH Biblioteca UNACH Ciencias Sociales 05/03/2007 22.233.   372.7 / C 782. c.1 6860 25/05/2015 Libro
        Biblioteca UNACH Biblioteca UNACH Ciencias Sociales 05/03/2007 22.234.   372.7 / C 782. c.2 6861 08/08/2012 Libro

Con tecnología Koha