50 Strategies to Boost Cognitive Engagement : (Registro nro. 2367875)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 00932nam a22002655a 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NUMERO DE CONTROL
control field CL-ChUAC
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCION
control field 20220809101329.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
campo de control de longitud fija ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 220809t2019 xxu ||||| |||| 000 ||eng
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-1-947604-77-3
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency CL-ChBUA
Transcribing agency CL-ChBUA
Description conventions rda
082 00 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Edition number 22
Classification number 370.152
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Stobaugh, Rebecca
Relator term autor
245 10 - TITLE STATEMENT
Title 50 Strategies to Boost Cognitive Engagement :
Remainder of title Creating a thinking culture in the classroom
Statement of responsibility, etc Rebecca Stobaugh (autor)
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Bloomington, Indiana
Name of publisher, distributor, etc Solution Tree Press
Date of publication, distribution, etc 2019
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent XII, 158 páginas
Other physical details tablas, figuras, cuadros, diagramas, fotos en blanco y negro
Dimensions 28 cm
336 ## - CONTENT TYPE
Source rdacontent
Content type term text
Content type code txt
337 ## - MEDIA TYPE
Source rdamedia
Media type term unmediated
Media type code n
338 ## - CARRIER TYPE
Source rdacarrier
Carrier type term volume
Carrier type code nc
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc índice, índice alfabético
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element PENSAMIENTO CRÍTICO
General subdivision ENSEÑANZA
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS
General subdivision ENSEÑANZA
942 ## - AGREGADOS elementos de entrada (Koha)
Fuente de clasificación o esquema de estanterías Dewey Decimal Classification
Tipo de ítem Koha Libro
945 ## - CATALOGADOR INTERNO
Bibliotecario nac
Existencias
Retirado del estado Estado perdido Estado dañado No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Localización en estantes Fecha de adquisición Número de inventario Total Checkouts Total Renewals Codigo de Ubicacion (Full Call Number) Codigo de Barra Fecha última vista Date checked out Numero de Copia Tipo de ítem Koha Carrera Checked out
        Biblioteca UNACH Biblioteca UNACH Ciencias Sociales 09/08/2022 68.578 1 1 370.152 / St 863in 108782 09/05/2024 30/04/2024 1 Libro Pedagogía en Inglés  
        Biblioteca UNACH Biblioteca UNACH Ciencias Sociales 09/08/2022 68.579 1   370.152 / St 863in 108783 27/06/2024 27/06/2024 2 Libro Pedagogía en Inglés 08/07/2024
        Biblioteca UNACH Biblioteca UNACH Ciencias Sociales 09/08/2022 68.580     370.152 / St 863in 108784 09/08/2022   3 Libro Pedagogía en Inglés  

Con tecnología Koha