Psicología pedagógica : (Registro nro. 832)
[ vista simple ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00561nam a22002175a 4500 |
001 - NUMERO DE CONTROL | |
control field | 832 |
003 - IDENTIFICADOR DE NUMERO DE CONTROL | |
control field | CL-ChBUA |
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCION | |
control field | 20120815102715.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 070301s1951 sp 000 0 spa |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | CL-ChBUA |
Transcribing agency | CL-ChBUA |
082 00 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
Classification number | 155.4 |
090 ## - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (RLIN) | |
-- | 832 |
-- | 832 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Alvarez de Cánovas, Josefina de. |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | Psicología pedagógica : |
Remainder of title | estudio del niño español |
250 ## - EDITION STATEMENT | |
Edition statement | 2ª ed. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Name of publisher, distributor, etc | Espasa - Calpe. |
Place of publication, distribution, etc | |
Date of publication, distribution, etc | 1951. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 318 p. |
Dimensions | 22 cm. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc | Indice. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name as entry element | PSICOLOGIA PEDAGOGICA (ESPAÑA). |
942 ## - AGREGADOS elementos de entrada (Koha) | |
Tipo de ítem Koha | Libro |
Retirado del estado | Estado perdido | Estado dañado | No para préstamo | Ubicación permanente | Ubicación actual | Localización en estantes | Fecha de adquisición | Número de inventario | Total Checkouts | Codigo de Ubicacion (Full Call Number) | Codigo de Barra | Fecha última vista | Tipo de ítem Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Biblioteca UNACH | Biblioteca UNACH | Filosofía | 05/03/2007 | 3.341. | 155.4 / Al 473. | 2104 | 26/06/2013 | Libro |